Всесвітнє антидопінгове агентство (ВАДА) запрошує світову антидопінгову спільноту взяти участь у Play True Day forPeace 8 квітня 2022 року

Всесвітнє антидопінгове агентство (ВАДА) запрошує світову антидопінгову спільноту взяти участь у Play True Day forPeace 8 квітня 2022 року

Президент ВАДА Вітольд Банка сказав: «Через військову агресію Росії в Україні ВАДА вирішило відкласти Play TrueDay цього року. Однак, проконсультувавшись із низкою зацікавлених сторін у всьому світі, ми вирішили все ж провести акцію Play True Day For Peace/Змагайся чесно заради миру. Ми переконані, що такі цінності, як справедливість, чесність і повага до правил, втілені в гаслі Play True/Змагайся чесно, сприяють гармонії у спорті та суспільстві».

Цього року ми запрошуємо всесвітню антидопінгову спільноту приєднатися до нас на знак солідарності з Україною та заради миру наступним чином:

Вставити назву своєї організації, виду спорту чи додати своє зображення в запропоновані «Play True for Peace»рамочки;
Ділиться ними на своїх сторінках у соціальних мережах з хештегами #PlayTrueDay і #PlayTrueforPeace;
Слідкувати за кампанією в режимі реального часу за допомогою нашої спеціальної стіни Play True Day, яка буде фіксувати всі дописи з хештегами #PlayTrueDay і #PlayTrueforPeace.

Ми просимо вас поділитися цим повідомленням зі спортсменами та іншими зацікавленими особами у ваших соціальних мережах.

Про Play True Day

З 2014 року ВАДА запрошує спортсменів, національні та регіональні антидопінгові організації, спортивні федерації, уряди, організаторів змагань та всіх інших учасниківборотьби з допінгом у всьому світі приєднатися до кампанії Агентства в соціальних мережах, щоб відсвяткувати «PlayTrue Day» – день, який традиційно присвячений підвищеннюобізнаності спортсменів і широких кіл громадськості про важливість чистого спорту.

Натхненням для запровадження Play True Day стала освітня конференція, організована ВАДА у 2013 році, в якій взяли участь 17 країн Південної Америки. Хоча захід розпочався як невелика південноамериканська ініціатива, минулого року кампанія в соціальних мережах охопила понад 87 мільйонів людей у всьому світі.

Comments are closed.